Gyerekek és márkák

Szerzők

  • Krisztina Horváth Szonda Ipsos

Absztrakt

Az Ipsos Insight Ilie Worldwide Qualitative Research Company a 11-12 éves korosztály piaci márkákhoz való viszonyulását feltáró, „Kids and Brands” elnevezésű kutatásába 13 ország (Argentína, Belgium, Brazília, Franciaország, Kína, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Oroszország, Portugália és Spanyolország) Ipsos csoporthoz tartozó kvalitatív kutatói kapcsolódtak fee, országonként egy fiú és egy lány fókuszcsoporttal.
A kis mintaelemszám és a fókuszcsoportos kutatás jellegzetességei miatt a kapott eredmények természetesen nem reprezentatívak a vizsgált korcsoportra nézve, azonban számos érdekes és tanulságos megfigyelést rögzítettünk, amelyek hasznos segítséget nyújthatnak a célcsoport fogyasztói viselkedésének megértésében, és az őket hatékonyan célzó marketingeszközök megtalálásában.

Downloads

Megjelent

2019-11-28

Hogyan kell idézni

Horváth, K. (2019) „Gyerekek és márkák”, Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 29–32. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1290 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Márkakutatás