Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 38 szám 1 (2004)
Évf. 38 szám 1 (2004)
Megjelent:
2004-01-01
Szerkesztői levél
A márka bennünk él
Csaba Gosztonyi
3
PDF
Márkakutatás
A piaci pozícionálás, a médiatervezés és a célcsoport pszichológiai jellemzőinek összefüggései
Ádám Babocsay
4-13
PDF
Madarat tolláról, márkát fogyasztójáról...
A személyiség és a kapcsolatok két megközelítése, avagy hogyan gondolkodik a marketing és a lélektan a személyiségről
Angéla Márton
14-18
PDF
A tetszés/nem tetszés Black Box-ának világosítása, avagy a kognitív válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban
Avagy a Kognitív Válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban kvantitatív megközelítéssel
Tamás Falus
19-20
PDF
A fókuszcsoport a consumer insight adekvát eszköze vagy a kreatív ötletek hatékony gyilkosa
A Holsten „Öngyilkos” reklámjának fókuszcsoportos tesztje és az eredmények értelmezése
István Síklaki
21-24
PDF
A kvalitatív gyerekkutatások módszertani lehetőségei
Szilvia Czigány, Katalin Székely
25-28
PDF
Gyerekek és márkák
Krisztina Horváth
29-32
PDF
M&M mix
Száz bannert kérek, csomagolva!
Ákos Szabó
33-40
PDF
Igen! Rádió!
Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából IlI.
Tamás Perjés
41-51
PDF
A kistermelők nagyméretű kereskedelmi egységekbe történő beszállításának problémái a kereskedelem szemszögéből
Antal Seres
52-61
PDF
Az egészségügyi marketing szerepe
Tamásné Karner
62-76
PDF
Könyvismertetés
Halász Zoltán: Étel és irodalom - Történelmi mesék és receptek, Napi Gazdaság Kiadó, 2003
Péter Osman
77
PDF
Alejo Jósé G. Sison: The Moral Capital of Leaders (A vezetők erkölcsi tőkéje) - Why Virtue Matters (Miért számít az erkölcsi tisztaság) Edward Elgar, 2003, angol nyelven
Péter Osman
78-80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2004 / 1. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak