Az egészségügyi marketing szerepe

Szerzők

  • Tamásné Karner Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Az egészségügy a társadalom tagjainak megfelelő egészségi állapotát biztosító nélkülözhetetlen szektor, a társadalom átalakításában kulcsszerepet játszó ágazat. Dinamikus, nyílt rendszer, állandó mozgásban van, fejlődik.
A WHO kimutatása szerint az egészségi állapotot befolyásoló és meghatározó tényezők közül az egészségügyi ellátásnak mindössze 11 százalék a súlya. A legnagyobb befolyást ebben az életmód hatása jelenti, amely 43 százalékot, a környezeti ártalom 27 százalékot és a genetikai ártalom 19 százalékot képvisel.

Downloads

Megjelent

2019-11-28

Hogyan kell idézni

Karner, T. (2019) „Az egészségügyi marketing szerepe”, Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 62–76. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1309 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix