The role of health marketing
Abstract
Az egészségügy a társadalom tagjainak megfelelő egészségi állapotát biztosító nélkülözhetetlen szektor, a társadalom átalakításában kulcsszerepet játszó ágazat. Dinamikus, nyílt rendszer, állandó mozgásban van, fejlődik.
A WHO kimutatása szerint az egészségi állapotot befolyásoló és meghatározó tényezők közül az egészségügyi ellátásnak mindössze 11 százalék a súlya. A legnagyobb befolyást ebben az életmód hatása jelenti, amely 43 százalékot, a környezeti ártalom 27 százalékot és a genetikai ártalom 19 százalékot képvisel.
Downloads
Published
2019-11-28
How to Cite
Karner, T. (2019) “The role of health marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(1), pp. 62–76. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1309 (Accessed: 22 December 2024).
Issue
Section
M&M mix