A tetszés/nem tetszés Black Box-ának világosítása, avagy a kognitív válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban
Avagy a Kognitív Válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban kvantitatív megközelítéssel
Absztrakt
A sikeres marketingkommunikáció szempontjából nagyon lényeges, hogy mélyebben megértsük egy adott koncepció, reklámkampány, promóció hatásmechanizmusát a fogyasztó fejében. A Kognitív Válaszelemzés számos kísérleti pszichológiai kutatáson alapszik, amelyeket az Egyesült Államokban végeztek el a 70-es és 80-as években. Ez a módszer bármilyen kommunikációs ingerre vagy üzenetre adott reakciókat vizsgálja, amely különösen érdekes alkalmazást jelent a reklámozás kutatásában.
Downloads
Megjelent
2019-11-27
Hogyan kell idézni
Falus, T. (2019) „A tetszés/nem tetszés Black Box-ának világosítása, avagy a kognitív válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban: Avagy a Kognitív Válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban kvantitatív megközelítéssel”, Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 19–20. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1270 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Márkakutatás