Children and brands

Authors

  • Krisztina Horváth Szonda Ipsos

Abstract

Az Ipsos Insight Ilie Worldwide Qualitative Research Company a 11-12 éves korosztály piaci márkákhoz való viszonyulását feltáró, „Kids and Brands” elnevezésű kutatásába 13 ország (Argentína, Belgium, Brazília, Franciaország, Kína, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Oroszország, Portugália és Spanyolország) Ipsos csoporthoz tartozó kvalitatív kutatói kapcsolódtak fee, országonként egy fiú és egy lány fókuszcsoporttal.
A kis mintaelemszám és a fókuszcsoportos kutatás jellegzetességei miatt a kapott eredmények természetesen nem reprezentatívak a vizsgált korcsoportra nézve, azonban számos érdekes és tanulságos megfigyelést rögzítettünk, amelyek hasznos segítséget nyújthatnak a célcsoport fogyasztói viselkedésének megértésében, és az őket hatékonyan célzó marketingeszközök megtalálásában.

Downloads

Published

2019-11-28

How to Cite

Horváth, K. (2019) “Children and brands”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(1), pp. 29–32. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1290 (Accessed: 20 May 2024).

Issue

Section

Brand research