A vonzerőfejlesztés lehetőségei a felsőoktatásban
A beiskolázási marketingmunka új területei
Absztrakt
A beiskolázási marketinget a felsőoktatási marketingtevékenység kiemelt gyakorlatorientált, funkcionális részterületeként kezeljük, aminek az alkalmazása nem kerülhető meg a hazai felsőoktatásban sem. E tanulmányban a beiskolázási marketingmunka alapfogalmainak tisztázását követően a vonzerőfejlesztés lehetőségeit vizsgáljuk meg hallgatói és intézményi oldalról, majd kísérletet teszünk egy beiskolázási marketingmodell összeállítására.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Kuráth, G. (2019) „A vonzerőfejlesztés lehetőségei a felsőoktatásban: A beiskolázási marketingmunka új területei”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 26–36. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/542 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Szolgáltatásmarketing