Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 36 szám 2 (2002)
Évf. 36 szám 2 (2002)
Megjelent:
2002-05-01
–
Előszó
Ildikó Gergátz
3
PDF
Eredményes liberalizáció?
Lassan indul a verseny - A távközlés szabályozásának rövid távú hatásai
Zoltán Papp
4-6
PDF
Vodafone kampány
„Komolyság, megbízhatóság” hívószavakkal az üzleti szektor felé - Interjú a Vodafone marketing-igazgatójával, Graeme Millar-ral
Judit Tóth
7-8
PDF
A tömegek hangja - Vodafone márka magyarországi bevezetésének története
Gábor Fabricius
9-14
PDF
Az AdFit modell
Gábor Fabricius
15
PDF
Az Ötödik Elem - Helyi kultúrák hatásai a marketingkampányra
Tamás Sztaricskai
16-18
PDF
Esettanulmányok
A helyi bázisú szolgáltatások szerepe a telekomcégek imázsépítésében - avagy mire jó az országos tudakozói adatbázis
Zsolt Marján
19-21
PDF
SMS Kassza - Mobil marketing esettanulmány
István Domján
22-28
PDF
Low budget marketing - econet.hu Rt. esettanulmány
Vilmos Both
29-32
PDF
Integrált telefonos ügyfélkapcsolati rendszerek a marketing kommunikációban - Első Pesti Telefontársaság Rt. Contact Centere
Melinda Barta, Andrea Dudás, Róbert Molnár
33-38
PDF
Internet és marketing
A website, mint a felsőoktatási intézmények marketing kommunikációs eszköze
László Komáromi, Balázs Gyenge
39-46
PDF
Új kapcsolat a fogyasztóhoz - Az internet marketigkommunikációs szerepe
István Veress
47-54
PDF
Törpe tömegpiac - A marketing-kommunikáció nehézségei az internet szolgáltatásban
András Balogh
55-57
PDF
Az elektronikus kampány
Ágnes Tarr
58-63
PDF
Kutatás a Pécsi Tudományegyetemen
Új fogyasztói szegmensek - az e-ember
Mária Törőcsik, Krisztián Szűcs
64-69
PDF
Piackutatás
Informatikai rendszerek a sikeres vállalkozásokért - Ki mit mire használ?
Sándor Bokker
70-73
PDF
Kétmillió asztali személyi számítógép Magyarországon - Magyar Infokommunikációs Jelentés
Infokommunikációs Jelentés Magyar
74-75
PDF
Könyvismertetés
Carl Shapiro - Hal R. Varian: Az információ uralma, Geomédia Szakkönyvek, 2000
Péter Osman
76-78
PDF
Nyíregyházi Ágnes - Elektronikus kereskedelem
Krea Kft.
79
PDF
--
MEGHÍVÓ a Magyar Marketing Szövetség 12. Országos Marketing Konferenciájára,
amit EGYÜTTMŰKÖDŐ MARKETING címmel Hévízen rendezünk, 2002. november 21-23-án, a négycsillagos Hotel Carbonában
80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2002 / 2. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak