Az Ötödik Elem - Helyi kultúrák hatásai a marketingkampányra

Szerzők

  • Tamás Sztaricskai Vodafone PR és marketingkommunikáció

Absztrakt

Miért van az, hogy a vállalatok termékeik bevezetéséhez többé-kevésbé ugyanazokat a marketingfogásokat alkalmazzák mégis az egyik piacon sikert érnek el, a másikon megbuknak? A szerző szerint azért mert van a marketing négy alappillérén túl egy ötödik, a helyi kultúrát is szem előtt tartó elem, amelyet sok esetben nem vesznek figyelembe a marketingszakemberek.

Downloads

Megjelent

2019-10-30

Hogyan kell idézni

Sztaricskai, T. (2019) „Az Ötödik Elem - Helyi kultúrák hatásai a marketingkampányra”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 16–18. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1581 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vodafone kampány