Low budget marketing - econet.hu Rt. esettanulmány
Absztrakt
Lehetséges-e egyetlen fillér ráfordítás nélkül erőteljes marketing kommunikációt folytatni, állandóan jelen lenni a szakmai és a gazdasági sajtóban, kedvező cégimage-t kialakítani és azt fenntartani, s mindeközben folyamatosan védekezni a „dotcom-válság” negatív kommunikációs szökőárjával szemben? Az elméleti szakemberek szerint bizonyára nem. Az írás az econet.hu Informatikai Bt. kommunikációs és külkapcsolati tevékenységének elemzésével mégis ennek ellenkezőjét próbálja bebizonyítani.
Downloads
Megjelent
2019-12-11
Hogyan kell idézni
Both, V. (2019) „Low budget marketing - econet.hu Rt. esettanulmány”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 29–32. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1584 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Esettanulmányok