Az életstílus-alapú szegmentáció módszertani kihívásai
Kulcsszavak:
életstílus, yea-saying, statisztikai korrekció, dimenzióredukció, klaszlerezésAbsztrakt
A fogyasztói szegmentációkutatás számos szempontból kihívást jelent a kutatóknak: módszertani és tartalmi vonatkozások tekintetében is felmerülhetnek olyan kérdések, amelyek megoldása elengedhetetlen ahhoz, hogy releváns, megfelelően értelmezhető csoportokat kapjunk eredményül. Jelen tanulmányban összegyűjtöttünk olyan problémákat, megoldandó feladatokat, amelyekkel szembesültünk az elemzések során és bemutatjuk az ezekre adott válaszainkat, illetve vizsgáljuk a kidolgozott megoldások eredményességét, elfogadhatóságát is.
Downloads
Megjelent
2019-10-31
Hogyan kell idézni
Hornyák, M., Kehl, D., Kruzslicz, F. és Szűcs, K. (2019) „Az életstílus-alapú szegmentáció módszertani kihívásai”, Marketing & Menedzsment, 48(Különszám2), o. 69–82. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/929 (Elérés: 5 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–