A társadalmi felelősség- vállalás és a médiapiac összefüggései

Szerzők

  • Rita Lukács Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar Marketing és Média Intézet Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék
  • Nóra Nyirő Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar Marketing és Média Intézet Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék

Kulcsszavak:

médiapiac, társadalmi felelősségvállalás (CSR), hitelesség, átláthatóság, felelős médiavállalat, médiaműveltség, tudásalapú társadalom

Absztrakt

A médiapiacon működő szervezetek kulcsszerepet töltenek be a társadalmi szemléletformálásban, a tudatos és felelős gondolkodás kialakításában, abban, hogy mit látunk a világról, hogyan látjuk a világot, mit gondolunk róla. így kritikus szempont a médiapiacon működő vállalatok esetében, hogy hitelesen, megbízhatóan, átláthatóan működjenek. Emellett abban is fontos, sőt meghatározó szerepük van, hogy milyen kép alakul ki a társadalmi felelősségvállalásról (CSR) az emberekben, vagyis, hogy hogyan, milyen módon, hányszor beszél, ír, szól a média a társadalmi felelősségvállalásról.

Downloads

Megjelent

2019-10-10

Hogyan kell idézni

Lukács, R. és Nyirő, N. (2019) „A társadalmi felelősség- vállalás és a médiapiac összefüggései”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 12–20. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/471 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Média és menedzsment