Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 53 szám 4 (2019)

Évf. 53 szám 4 (2019)

MM_cimlap_2019_41.png

Megjelent: 2020-03-01

Cikkek

  • Értékek átértékelése

    György Csepeli
    5-11
    • PDF
  • Az Instagram-képek meggyőzési stratégiái a borkommunikációban

    Ágnes Veszelszki
    13-24
    • PDF
  • Sajátmárkás élelmiszerek – lehetőség vagy veszély a magyarországi élelmiszer-feldolgozók számára?

    Gyula Dudás, Gyöngyi Kürthy, Edit Darvasné Ördög, Katalin Székelyhidi, Teréz Radóczné Kocsis, Eszter Takács, Ágnes Vajda
    25-34
    • PDF
  • Theatre Marketing – Analysis of Customers’ Satisfaction

    Mirna Leko Šimić, Ana Pap
    39-51
    • PDF
  • A munkahelyi beilleszkedést segítő mentoring gyakorlatok és a dolgozói elkötelezettség összefüggései

    Anita Kozák, Zoltán Krajcsák
    53-61
    • PDF
  • Kis- és középvállalatok értékelésének módszertani kihívásai

    Patrik Várkonyi
    63-74
    • PDF
  • CSR az innováció szolgálatában. A Tungsram, mint a kormány-stratégiai partner vállalata CSR tevékenységének esetalapú vizsgálata

    Norbert Katona, Judit Tessényi
    75-87
    • PDF

Könyvismertetés

  • Dr. Csapó János: A turizmuspolitika és turizmusirányítás elmélete és gyakorlata az Európai Unióban c. könyvéről

    Zoltán Bujdosó
    89-90
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről