Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 52 szám 3-4 (2018)

Évf. 52 szám 3-4 (2018)

borító_MM_2018_3_43.png

Megjelent: 2018-09-01

Cikkek

  • A mesterséges intelligencia alkalmazása az árazásban

    Pál Danyi
    5-18
    • PDF
  • A CSR megtérülési modelljeinek és jövőképeinek vizsgálata játékelméleti modell segítségével

    Petra Putzer
    19-31
    • PDF
  • #Reklám, #hirdetés, #fizetett tartalom: A reklámfelismerés szerepe a reklámmal kapcsolatos attitűdök aktiválásában szponzorált tartalmak esetén

    Ágnes Buvár
    33-44
    • PDF
  • Gyerekek és fogyasztói csábítások ¬ Pénzügyi személyiségteszt gyerekeknek

    Erzsébet Németh, Alexandra Luksander, Bettina Martus
    45-59
    • PDF
  • Véradó vagyok. De miért? Egyetemisták véradási szokásait befolyásoló pszichológiai és személyes tényezők vizsgálata

    Andrea Béla-Csovcsics, Beáta Vajda Kincsesné
    61-71
    • PDF
  • A sörfogyasztási élmény szerepe a kézműves sörök népszerűségében

    Eszter Csörögi, Ágnes Neulinger, Tamás Gyulavári
    73-85
    • PDF
  • Tétre, helyre, befutóra – Fogyasztói magatartás a magyarországi galopp lóversenyfogadás piacán

    Veronika Bardóczky
    87-100
    • PDF
  • Conglomerate Diversification Strategy: good or bad? – Evidence from Vietnam

    Nguyen Thi Xuan Trang
    101-112
    • PDF (English)

Könyvismertető

  • Little, B. R.: Én, jómagam és a többiek. HVG Könyvek, Budapest, 2017

    Éva Málovics
    113-114
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről