Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 52 szám 3-4 (2018)
Évf. 52 szám 3-4 (2018)
Megjelent:
2018-09-01
Cikkek
A mesterséges intelligencia alkalmazása az árazásban
Pál Danyi
5-18
PDF
A CSR megtérülési modelljeinek és jövőképeinek vizsgálata játékelméleti modell segítségével
Petra Putzer
19-31
PDF
#Reklám, #hirdetés, #fizetett tartalom: A reklámfelismerés szerepe a reklámmal kapcsolatos attitűdök aktiválásában szponzorált tartalmak esetén
Ágnes Buvár
33-44
PDF
Gyerekek és fogyasztói csábítások ¬ Pénzügyi személyiségteszt gyerekeknek
Erzsébet Németh, Alexandra Luksander, Bettina Martus
45-59
PDF
Véradó vagyok. De miért? Egyetemisták véradási szokásait befolyásoló pszichológiai és személyes tényezők vizsgálata
Andrea Béla-Csovcsics, Beáta Vajda Kincsesné
61-71
PDF
A sörfogyasztási élmény szerepe a kézműves sörök népszerűségében
Eszter Csörögi, Ágnes Neulinger, Tamás Gyulavári
73-85
PDF
Tétre, helyre, befutóra – Fogyasztói magatartás a magyarországi galopp lóversenyfogadás piacán
Veronika Bardóczky
87-100
PDF
Conglomerate Diversification Strategy: good or bad? – Evidence from Vietnam
Nguyen Thi Xuan Trang
101-112
PDF (English)
Könyvismertető
Little, B. R.: Én, jómagam és a többiek. HVG Könyvek, Budapest, 2017
Éva Málovics
113-114
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak