Hogyan jelenítse meg egy márka a társadalmi felelősségvállalást? - Egy multinacionális FMCG vállalatok vezetőivel végzett interjúsorozat tapasztalatai

Szerzők

  • Katalin Nádasi Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet
  • Rita Lukács Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Absztrakt

A fogyasztói társadalom fenntarthatatlanságára adott válaszok közé tartozik a felelős márkák megjelenése, amelyek az etikus és a környezetbarát fogyasztást segítenek megvalósítani.
Egyre több olyan vállalat és márka jelenik meg, amelynek pozícionálási stratégiája a tulajdonosok, a vezetők vagy az alkalmazottak által fontosnak tartott értékek és alapelvek képviseletére, megjelenítésére épül.

Downloads

Megjelent

2019-10-21

Hogyan kell idézni

Nádasi, K. és Lukács, R. (2019) „Hogyan jelenítse meg egy márka a társadalmi felelősségvállalást? - Egy multinacionális FMCG vállalatok vezetőivel végzett interjúsorozat tapasztalatai”, Marketing & Menedzsment, 40(4), o. 12–19. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/712 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Társadalmi felelősség és fenntartható fejlődés