A feltételes médium
mobiltelefon, mint reklámcsatorna
Kulcsszavak:
mobiltelefon, reklám, projektív technika, képregény-tesztAbsztrakt
Az emberek kerülik a reklámokat, főként, ha az kéretlenül, személyes szférájukban jelenik meg, például a mobiltelefonon. Cikkünkben bemutatjuk, hogy meghatározott feltételek mellett a mobiltelefonon megjelenő reklám jellegű üzenetek is elfogadhatók. Kutatásunk azért hozott új eredményeket, mert az alkalmazott projektív technikák - képregény-kiegészítés - lehetővé tette, hogy a válaszadók mások helyzetébe képzeljék magukat, és rájuk vetítsék ki valódi meggyőződéseiket. A válaszadás során a képregényben szereplő figurákkal azonosulva, sms-stílusban kaptuk meg a válaszokat. A kutatás eredményei alapján meghatározott feltételek mellett a mobiltelefonra érkező reklámjellegű üzenet elfogadhatóak, a feltételek a cikkben ismertetjük részletesen.
Downloads
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Horváth, D. és Nádasi, K. (2019) „A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 48–59. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/477 (Elérés: 14 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Média és menedzsment