Hogyan jelenítse meg egy márka a társadalmi felelősségvállalást? - Egy multinacionális FMCG vállalatok vezetőivel végzett interjúsorozat tapasztalatai

Authors

  • Katalin Nádasi Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet
  • Rita Lukács Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Abstract

A fogyasztói társadalom fenntarthatatlanságára adott válaszok közé tartozik a felelős márkák megjelenése, amelyek az etikus és a környezetbarát fogyasztást segítenek megvalósítani.
Egyre több olyan vállalat és márka jelenik meg, amelynek pozícionálási stratégiája a tulajdonosok, a vezetők vagy az alkalmazottak által fontosnak tartott értékek és alapelvek képviseletére, megjelenítésére épül.

Downloads

Published

2019-10-21

How to Cite

Nádasi, K. and Lukács, R. (2019) “Hogyan jelenítse meg egy márka a társadalmi felelősségvállalást? - Egy multinacionális FMCG vállalatok vezetőivel végzett interjúsorozat tapasztalatai”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(4), pp. 12–19. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/712 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

Social responsibility and sustainable developement