A turisztikai klaszterek szerepe a regionális marketingben
Kulcsszavak:
turizmusmarketing, turisztikai klaszter, regionális marketingstratégiaAbsztrakt
A mai globális gazdaság térképe tele van klaszterekkel, különleges központokkal. A turisztikai klaszter a turizmus tevékenységeiben érdekelt vállalatok, szolgáltatások és intézmények földrajzi koncentrációja. A turisztikai klaszterek stratégiai marketingjével foglalkozó jelen tanulmány kiindulópontjának a hely marketinget és a turizmusmarketinget tekinti. A tanulmány a dél-dunántúli turisztikai régió példáján keresztül mutatja be, hogyan járul hozzá innovációval, termékfejlesztéssel és stratégiai marketingtevékenységekkel a turisztikai klaszter a regionális turizmus versenyképességének a növeléséhez.
Downloads
Megjelent
2019-10-04
Hogyan kell idézni
Gonda, T. és Spiegler, P. (2019) „A turisztikai klaszterek szerepe a regionális marketingben”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 5–15. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/399 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Helymarketing