Adalékok a posztmodern turizmusmarketing értelmezéséhez - Az élmény és az egyediség jelentősége

Szerzők

  • László Árva ESSCA, Szolnoki Főiskola
  • Zoltán Sipos Zsigmondi király Főiskola

Kulcsszavak:

turizmus, turizmusmarketing, posztmodern, különleges élmény

Absztrakt

A jelen tanulmány a turizmus és a turizmusmarketing sajátos fejlődésének kérdéseit vizsgálja a posztmodern korban. A szerzők részben a nemzetközi és hazai szakirodalom, részben pedig a saját megfigyeléseik alapján ütköztetik az elméletet a gyakorlattal, és felhívják a figyelmet a turisztikai kínálat alkalmazkodásának problémáira. Újraértelmezik a mcdonaldizáció és a disneyfikáció fogalmait, a turizmus keresleti és kínálati tendenciáit, valamint a turisztikai termék összetett jellegét. Kiemelik a különleges élmény és az egyedi szolgáltatás differenciált felajánlásának növekvő jelentőségét.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Árva, L. és Sipos, Z. (2019) „Adalékok a posztmodern turizmusmarketing értelmezéséhez - Az élmény és az egyediség jelentősége”, Marketing & Menedzsment, 45(3), o. 32–40. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/549 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingelmélet

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei