Behaviour in distribution channel in the food retailing

Authors

  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem, Gödöllő GTK Marketing Intézet
  • József Lehota Szent István Egyetem, Gödöllő GTK Marketing Intézet

Abstract

Az értékesítési csatorna szereplőinek magatartását a belső erőviszonyok és folyamatok mellett a mikroilletve a makrokömyezet is jelentősen befolyásolja. A mikro- és makrokömyezet változása folyamatos, viszont a szereplők információ ellátottsága korlátozott. A változások üteme és az információellátottság függvényében jelentkezik a bizonytalanság.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Komáromi, N. and Lehota, J. (2019) “Behaviour in distribution channel in the food retailing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(3), pp. 22–27. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1773 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

Food retailing

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>