A magyar piackutatás huszonöt éve, benne a GfK Hungária 1989-2014 közötti története
Kulcsszavak:
piackutatás, GfK, kiskereskedelmi kutatás, huszonöt évAbsztrakt
A cikk a piackutatás hazai és nemzetközi történetét mutatja be az elméit 25 év történéseinek tükrében. Az elemzésben részletesen szó van a piackutatást befolyásoló környezeti tényezőkről s mindazon gazdasági társadalmi és technológiai hajtóerőkről, amelyek meghatározták a szektor fejlődésének irányait. Ezen túlmenően a cikk mélységeiben bemutatja a magyar piackutatás elmúlt negyedszázadának mérföldköveit, s hogy milyen módszerek és mely ágazatok támasztottak növekvő igényt a kutatásokkal szemben. A cikk érdekes vonatkozásokat tartalmaz a felsőoktatásban és az alkalmazott piackutatásban dolgozók számára is.
Downloads
Megjelent
2019-11-04
Hogyan kell idézni
Kozák, Ákos (2019) „A magyar piackutatás huszonöt éve, benne a GfK Hungária 1989-2014 közötti története”, Marketing & Menedzsment, 48(4), o. 4–13. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/971 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–