Erősödik a reklám, és átalakítja a médiát: ugyanúgy beszélnek a hirdetésekről, mint a politikáról vagy a sportról
Absztrakt
Átrendeződnek a média erőviszonyai. Televíziós hirdetésekre ugyanis reklámköltéseikből egyre nagyobb hányadot fordítanak a cégek. Ahogyan termékeik és szolgáltatásaik mind egyértelműbb, letisztultabb vásárlói elvárásoknak felelnek meg úgy reklámozásuk is követi a médiafogyasztás változásait. A tévé a lehető leghatékonyabban kapcsolja össze a szórakoztatás és a fogyasztási kultúra iránti felfokozott igényt.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Kozák, Ákos (2019) „Erősödik a reklám, és átalakítja a médiát: ugyanúgy beszélnek a hirdetésekről, mint a politikáról vagy a sportról”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 98–101. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1793 (Elérés: 4 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix