Ad Strengthening Makes Media Transformed

Authors

  • Ákos Kozák GfK Piackutató Intézet

Abstract

Átrendeződnek a média erőviszonyai. Televíziós hirdetésekre ugyanis reklámköltéseikből egyre nagyobb há­nyadot fordítanak a cégek. Ahogyan termékeik és szolgáltatásaik mind egyértelműbb, letisztultabb vásárlói elvárásoknak felelnek meg úgy reklámozásuk is követi a médiafogyasztás változásait. A tévé a lehető leghaté­konyabban kapcsolja össze a szórakoztatás és a fogyasztási kultúra iránti felfokozott igényt.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Kozák, Ákos (2019) “Ad Strengthening Makes Media Transformed”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(5-6), pp. 98–101. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1793 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

M&M mix