Miért van szükség kereskedelmi piackutatásra?
Absztrakt
Nemigen lehetett találni olyan álláshirdetést az elmúlt tíz évben, amelyikben kereskedelmi vállalkozás piackutatót keresett volna. Üdítő kivétel volt a Heti Világgazdaság minapi ajánlata, amiben az egyik nemzetközi lánc piackutatásban jártas szakembert keresett. Ez azt jelenti, hogy felértékelődött a kereskedelemben egyre nagyobb számban előállt információk feldolgozásához értő szaktudás. A háttérben persze a kereskedelem megizmosodó kommunikációs aktivitása is megbújik, ami egy átértékelt marketingpolitikát feltételez.
Downloads
Megjelent
2019-12-12
Hogyan kell idézni
Kozák, Ákos (2019) „Miért van szükség kereskedelmi piackutatásra?”, Marketing & Menedzsment, 36(1), o. 68–69. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1607 (Elérés: 5 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Új utak a piackutatásban