Why commercial market research is necessary?
Abstract
Nemigen lehetett találni olyan álláshirdetést az elmúlt tíz évben, amelyikben kereskedelmi vállalkozás piackutatót keresett volna. Üdítő kivétel volt a Heti Világgazdaság minapi ajánlata, amiben az egyik nemzetközi lánc piackutatásban jártas szakembert keresett. Ez azt jelenti, hogy felértékelődött a kereskedelemben egyre nagyobb számban előállt információk feldolgozásához értő szaktudás. A háttérben persze a kereskedelem megizmosodó kommunikációs aktivitása is megbújik, ami egy átértékelt marketingpolitikát feltételez.
Downloads
Published
2019-12-12
How to Cite
Kozák, Ákos (2019) “Why commercial market research is necessary?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(1), pp. 68–69. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1607 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
New ways in market research