Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 53 szám 1 (2019)

Évf. 53 szám 1 (2019)

MM_2019_1_borito_png1182.png

Megjelent: 2019-07-02

Cikkek

  • Új média és digitális marketing: szinergia-modellek és ajánlások a két szakterület közelítéséhez

    5-15.
    • PDF
  • A mesterséges intelligencia árazásbeli alkalmazásának várható hatásai

    Pál Danyi
    17-29.
    • PDF
  • A Fault in Our Stars: Competitiveness among Michelin-star Restaurants

    Ilona Miklós
    31-41.
    • PDF
  • A fűtéstechnikai termékek marketingsajátosságai, avagy minőségértékelési jellegzetességek a vásárlási döntési folyamatban

    Noémi Munkácsi
    43-54.
    • PDF
  • A magyarországi meleg férfiak ruházati márkákkal kapcsolatos attitűdjei

    55-63.
    • PDF
  • Felhasználóközpontú szempontok különböző módú megjelenése a szoftverfejlesztésben Kvalitatív kutatás a hazai cégek gyakorlatáról

    Bálint Szabó
    65-78.
    • PDF
  • Egyetemi promóció optimalizálás dinamikus programozással

    Csilla Molnárné Konyha
    79-93.
    • PDF

Könyvismertető

  • Gábor Rekettye, Jonathan Liu (2018) Pricing – The New Frontier

    János Fojtik
    94-95.
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről