Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 53 szám 1 (2019)
Évf. 53 szám 1 (2019)
Megjelent:
2019-07-02
Cikkek
Új média és digitális marketing: szinergia-modellek és ajánlások a két szakterület közelítéséhez
5-15.
PDF
A mesterséges intelligencia árazásbeli alkalmazásának várható hatásai
Pál Danyi
17-29.
PDF
A Fault in Our Stars: Competitiveness among Michelin-star Restaurants
Ilona Miklós
31-41.
PDF
A fűtéstechnikai termékek marketingsajátosságai, avagy minőségértékelési jellegzetességek a vásárlási döntési folyamatban
Noémi Munkácsi
43-54.
PDF
A magyarországi meleg férfiak ruházati márkákkal kapcsolatos attitűdjei
55-63.
PDF
Felhasználóközpontú szempontok különböző módú megjelenése a szoftverfejlesztésben
Kvalitatív kutatás a hazai cégek gyakorlatáról
Bálint Szabó
65-78.
PDF
Egyetemi promóció optimalizálás dinamikus programozással
Csilla Molnárné Konyha
79-93.
PDF
Könyvismertető
Gábor Rekettye, Jonathan Liu (2018) Pricing – The New Frontier
János Fojtik
94-95.
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak