Magyarország márka: miért (ne)?
Kulcsszavak:
országmárkázás, márka, újramárkázás, márka-újraépítésAbsztrakt
Magyarország márka volna jó, vagy mégsem? A jelenlegi kiszámíthatatlan gazdasági és pénzügyi helyzetben Magyarország nyilvános nemzetközi megítélése sajnos tovább romlik, ebből következően az ország valamennyi területen, a gazdasági versenyképességtől kezdve, a befektetés-vonzó képességen át a sportesemények megrendezéséért folytatott versenyben általában alulmarad. Sokan azt gondolják, hogy egy erős Magyarország márka elősegítené, hozzájárulna a folyamat megállításához, az ország és a nemzet felvirágoztatásához. A szerző azonban másképpen látja. Szerinte hazánk akkor járna sikerrel e téren, ha a Magyarország márka helyett a lokális márkák létrejöttének támogatására áldozna.
Downloads
Megjelent
2019-10-02
Hogyan kell idézni
Braun, R. (2019) „Magyarország márka: miért (ne)?”, Marketing & Menedzsment, 43(2), o. 48–51. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/730 (Elérés: 23 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Országimázs, országmárka