„Brand-new image” vagy „New brand-image”? Hogyan használjuk a vállalati márkázás technikáit az ország mint márka felépítésében?

Szerzők

  • Árpád Ferenc Papp-Váry Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar; Success Consulting

Absztrakt

A világ országai egyre élesebb gazdasági küzdelmet folytatnak egymással, és ez a küzdelem nem nélkülözi a vállalati világból származó, legmodernebb marketingtechnikákat sem. A márkázás, illetve a tudatos imázsépítés ma már nemcsak a cégek számára fontos, hanem az egyes országok kommunikációs, illetve marketingtevékenységében is döntő szerepet játszik. A tanulmány arra keresi a választ, hogy a márkázás technikái hogyan hasznosíthatók az ország, mint márka felépítésében.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Papp-Váry, Árpád F. (2019) „„Brand-new image” vagy »New brand-image«? Hogyan használjuk a vállalati márkázás technikáit az ország mint márka felépítésében?”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 4–11. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1481 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Totális marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>