A tartalomipar az új média fényében

Szerzők

  • Tamás Csordás BCE GTK, Marketing és Média Intézet

Kulcsszavak:

tartalomipar, új média, digitális terjesztés, piaci modellek

Absztrakt

A tartalomipar ellátási lánca leegyszerűsödik, de számos új, eltérő motivációkkal rendelkező szereplő jelenik meg a piacon, és a tartalmak fölötti ellenőrzés is jelentősen csökken.
Bár a digitális terjesztés mára kikerülhetetlen a tartalomipar szempontjából, a hagyományos szereplők reakciója defenzív és lassú volt, ami az alternatív médiafogyasztást erősítette. Az új környezetben kialakítandó, hosszú távú piaci modelleknél elsődleges szempont a megváltozott fogyasztói szokások figyelembe vétele.

Downloads

Megjelent

2019-10-10

Hogyan kell idézni

Csordás, T. (2019) „A tartalomipar az új média fényében”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 30–37. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/475 (Elérés: 20 július 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Média és menedzsment