Épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingjellemzői és sikertényezői az energiamegtakarítás piacán
Felmérés a hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységéről
Kulcsszavak:
energiatakarékosság, marketing, mikro- és kisvállalkozások, stratégiaAbsztrakt
A cikk az energiamegtakarítás piacán működő hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozói körben végzett empirikus kutatás eredményei alapján taglalja a vállalkozások, a siker és a marketingtevékenység főbb jellemzőit. A felvázolt háttérfeltételek a fenntartható fejlődés és az energiamegtakarítás szempontjait, az energiamegtakarítás piacának érdekelt viszonyait, a kisvállalkozások marketingtevékenységének korlátait emelik ki, s az eredmények értékelése az utóbbi időszak pénzügyi válságának hatásaira is utal.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Bíró-Szigeti, S. (2019) „Épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingjellemzői és sikertényezői az energiamegtakarítás piacán: Felmérés a hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységéről”, Marketing & Menedzsment, 45(3), o. 4–14. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/524 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–