Épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingjellemzői és sikertényezői az energiamegtakarítás piacán

Felmérés a hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységéről

Szerzők

  • Szilvia Bíró-Szigeti Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék

Kulcsszavak:

energiatakarékosság, marketing, mikro- és kisvállalkozások, stratégia

Absztrakt

A cikk az energiamegtakarítás piacán működő hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozói körben végzett empirikus kutatás eredményei alapján taglalja a vállalkozások, a siker és a marketingtevékenység főbb jellemzőit. A felvázolt háttérfeltételek a fenntartható fejlő­dés és az energiamegtakarítás szempontjait, az energiamegtakarítás piacának érdekelt viszonyait, a kisvállalkozások marketingtevékenységének korlátait emelik ki, s az eredmények értékelése az utóbbi időszak pénzügyi válságának hatásaira is utal.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Bíró-Szigeti, S. (2019) „Épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingjellemzői és sikertényezői az energiamegtakarítás piacán: Felmérés a hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységéről”, Marketing & Menedzsment, 45(3), o. 4–14. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/524 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei