A termelési és marketingfunkciók összhangjának fontosságáról a piacszegmentációban
Kulcsszavak:
szegmentáció, keresztfunkcionális interfészAbsztrakt
A tanulmány célja, hogy egy erre alkalmas módszertan segítségével megválaszolja azt a kérdést, van-e értelme a termelési és marketing szempontok egyidejű figyelembe vételének egy piacszegmentációs folyamatban. Ennek érdekében egy empirikus kutatást végeztem 18 és 29 év közötti magyar válaszadók körében. Az adatgyűjtés és az adatok elérhetőségi korlátja, valamint az alkalmazott módszertan feltételrendszerének merevsége mellett, az eredmények azt mutatják, hogy az integrált szellemiségű megközelítés értelmes lehet.
Downloads
Megjelent
2019-10-02
Hogyan kell idézni
Balogh, D. L. (2019) „A termelési és marketingfunkciók összhangjának fontosságáról a piacszegmentációban”, Marketing & Menedzsment, 43(1), o. 48–61. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/768 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Határterületek-átfedések