A termelési/marketing interfészről: az emberi tényező
Kulcsszavak:
termelés/marketing interfész, interfunkcionális koordináció, interfunkcionális konfliktusok, emberi erőforrásAbsztrakt
A termelési/marketing interfésszel foglalkozó szakirodalomban az emberi tényező jelenléte miatti konfliktusok vizsgálata szinte teljesen különálló kutatási területté fejlődött ki. Itt sorra vesszük a témában leggyakrabban említett olyan konfliktustípusokat, amelyek a két funkció sikeres együttműködését az „emberi oldalról“ gátolhatják, majd a konfliktusok megoldására adott javaslatokról is szót ejtünk.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Balogh, D. L. (2019) „A termelési/marketing interfészről: az emberi tényező”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 12–19. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/604 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
HR és marketing