A termelési/marketing interfészről: az emberi tényező

Szerzők

  • Dániel L. Balogh PTE KTK, Gazdaságmódszertani Intézet

Kulcsszavak:

termelés/marketing interfész, interfunkcionális koordináció, interfunkcionális konfliktusok, emberi erőforrás

Absztrakt

A termelési/marketing interfésszel foglalkozó szakirodalomban az emberi tényező jelenléte miatti konfliktusok vizsgálata szinte teljesen különálló kutatási területté fejlődött ki. Itt sorra vesszük a témában leggyakrabban említett olyan konfliktustípusokat, amelyek a két funkció sikeres együttmű­ködését az „emberi oldalról“ gátolhatják, majd a konfliktusok megoldására adott javaslatokról is szót ejtünk.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Balogh, D. L. (2019) „A termelési/marketing interfészről: az emberi tényező”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 12–19. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/604 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

HR és marketing