A termelési és marketingfunkciók összhangjának fontosságáról a piacszegmentációban

Szerzők

  • Dániel L. Balogh Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástudományi Doktoriskola

Kulcsszavak:

szegmentáció, keresztfunkcionális interfész

Absztrakt

A tanulmány célja, hogy egy erre alkalmas módszertan segítségével megválaszolja azt a kérdést, van-e értelme a termelési és marketing szempontok egyidejű figyelembe vé­telének egy piacszegmentációs folyamatban. Ennek érdeké­ben egy empirikus kutatást végeztem 18 és 29 év közötti magyar válaszadók körében. Az adatgyűjtés és az adatok elérhetőségi korlátja, valamint az alkalmazott módszertan feltételrendszerének merevsége mellett, az eredmények azt mutatják, hogy az integrált szellemiségű megközelítés értelmes lehet.

Downloads

Megjelent

2019-10-02

Hogyan kell idézni

Balogh, D. L. (2019) „A termelési és marketingfunkciók összhangjának fontosságáról a piacszegmentációban”, Marketing & Menedzsment, 43(1), o. 48–61. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/768 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Határterületek-átfedések