A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének kialakulása, léte, funkciói
Kulcsszavak:
kis- és középvállalat, marketing, kvantitatív kutatás, kvalitatív kutatásAbsztrakt
Megvizsgáltam, milyen befolyásoló szerepe lehet a makrogazdasági folyamatok változásának, valamint a külpiaci nyitottságnak a kis- és középvállalatok marketingszervezetének kialakulásában. Hogyan alakul a marketingszervezet működése, szervezeti mérete, a szervezeten belüli befolyása? Milyenek a vizsgált vállalkozások körében a tipikus döntési helyzetek, a helyzetekre adható döntési válaszok? E cikk néhány általam fontosnak tartott részterület eredményeit tartalmazza.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Máté, Z. (2019) „A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének kialakulása, léte, funkciói”, Marketing & Menedzsment, 45(1), o. 38–43. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/595 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Vállalkozás, KKV-k