Development, Existence and Functions of Marketing Organisation of the SMEs in Hungary
Keywords:
kis- és középvállalat, marketing, kvantitatív kutatás, kvalitatív kutatásAbstract
Megvizsgáltam, milyen befolyásoló szerepe lehet a makrogazdasági folyamatok változásának, valamint a külpiaci nyitottságnak a kis- és középvállalatok marketingszervezetének kialakulásában. Hogyan alakul a marketingszervezet működése, szervezeti mérete, a szervezeten belüli befolyása? Milyenek a vizsgált vállalkozások körében a tipikus döntési helyzetek, a helyzetekre adható döntési válaszok? E cikk néhány általam fontosnak tartott részterület eredményeit tartalmazza.
Downloads
Published
2019-10-01
How to Cite
Máté, Z. (2019) “Development, Existence and Functions of Marketing Organisation of the SMEs in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 45(1), pp. 38–43. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/595 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Entrepreneurship, SMEs