Development, Existence and Functions of Marketing Organisation of the SMEs in Hungary

Authors

  • Zoltán Máté Szolnoki Főiskola

Keywords:

kis- és középvállalat, marketing, kvantitatív kutatás, kvalitatív kutatás

Abstract

Megvizsgáltam, milyen befolyá­soló szerepe lehet a makrogazdasági folyamatok változásának, valamint a külpiaci nyitottságnak a kis- és középvállalatok marketingszervezetének kialakulásában. Hogyan alakul a marketingszervezet működése, szervezeti mérete, a szervezeten belüli befolyása? Milyenek a vizsgált vállalkozások köré­ben a tipikus döntési helyzetek, a helyzetekre adható döntési válaszok? E cikk néhány általam fontosnak tartott részterület eredményeit tartalmazza.

Downloads

Published

2019-10-01

How to Cite

Máté, Z. (2019) “Development, Existence and Functions of Marketing Organisation of the SMEs in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 45(1), pp. 38–43. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/595 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

Entrepreneurship, SMEs