A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének kialakulása, léte, funkciói

Szerzők

  • Zoltán Máté Szolnoki Főiskola

Kulcsszavak:

kis- és középvállalat, marketing, kvantitatív kutatás, kvalitatív kutatás

Absztrakt

Megvizsgáltam, milyen befolyá­soló szerepe lehet a makrogazdasági folyamatok változásának, valamint a külpiaci nyitottságnak a kis- és középvállalatok marketingszervezetének kialakulásában. Hogyan alakul a marketingszervezet működése, szervezeti mérete, a szervezeten belüli befolyása? Milyenek a vizsgált vállalkozások köré­ben a tipikus döntési helyzetek, a helyzetekre adható döntési válaszok? E cikk néhány általam fontosnak tartott részterület eredményeit tartalmazza.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Máté, Z. (2019) „A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének kialakulása, léte, funkciói”, Marketing & Menedzsment, 45(1), o. 38–43. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/595 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vállalkozás, KKV-k