A digitalizáció hatása a magyar televíziós piacra
Kulcsszavak:
digitális televízió, műsorterjesztés, vertikális integrációAbsztrakt
Az ún. hagyományos média iparágak közül a televíziózás mind a pénzügyi mutatók, mind a fogyasztásra szánt idő alapján a legfontosabb médium, ráadásul minden másnál szélesebb közönséget ér el. Ennek ellenére az új média a televíziózást sem hagyja érintetlenül: a terjesztési piac átalakulása, a választék bővülése és a nagyközönség fragmentálódása minden korábbinál erősebb verseny kialakulásához vezetett. A cikk bemutatja a magyar televíziós piacon végbement legfontosabb változásokat és a közeljövő várható kihívásait.
Downloads
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Urbán, Ágnes (2019) „A digitalizáció hatása a magyar televíziós piacra”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 4–11. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/470 (Elérés: 18 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Média és menedzsment