A digitalizáció hatása a magyar televíziós piacra

Szerzők

  • Ágnes Urbán Budapesti Con/inus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar Marketing és Média Intézet Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék

Kulcsszavak:

digitális televízió, műsorterjesztés, vertikális integráció

Absztrakt

Az ún. hagyományos média iparágak közül a televíziózás mind a pénzügyi mutatók, mind a fogyasztásra szánt idő alapján a legfontosabb médium, ráadásul minden másnál szélesebb közönséget ér el. Ennek ellenére az új média a televíziózást sem hagyja érintetlenül: a terjesztési piac átalakulása, a választék bővülése és a nagyközönség fragmentálódása minden korábbinál erősebb verseny kialakulásához vezetett. A cikk bemutatja a magyar televíziós piacon végbement legfontosabb változásokat és a közeljövő várható kihívásait.

Downloads

Megjelent

2019-10-10

Hogyan kell idézni

Urbán, Ágnes (2019) „A digitalizáció hatása a magyar televíziós piacra”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 4–11. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/470 (Elérés: 25 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Média és menedzsment

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei