A társadalmi felelősségvállalás online kommunikációja

Szerzők

  • Richárd Szántó Budapesti Corvinus Egyetem, Döntéselmélet Tanszék

Kulcsszavak:

vállalati társadalmi felelősségvállalás, internetes kommunikáció, vállalati honlapok, tartalomelemzés

Absztrakt

Az internetes penetráció számottevő növekedésével párhuzamosan a honlapok a vállalatok kommunikációjában is egyre nagyobb szerepet kapnak. Külföldi tapasztalatok arra is rávilágítanak, hogy a vállalati weboldalakon egyre több olyan információ jelenik meg, amelyek a cégek társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatosak. A tanulmány a magyarországi helyzetet vizsgálja. A kétszáz legnagyobb árbevételű magyarországi vállalat honlapjának tartalomelemzése során kiderült, hogy a cégek által alkalmazott gyakorlat rendkívül változatos, és csak igen kevés vállalat használja ki teljes mértékben az online médiában rejlő lehetőségeket.

Downloads

Megjelent

2019-10-10

Hogyan kell idézni

Szántó, R. (2019) „A társadalmi felelősségvállalás online kommunikációja”, Marketing & Menedzsment, 44(2), o. 52–58. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/462 (Elérés: 23 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kommunikáció és média