The Attitudes to sports and the Olympic games

Authors

  • Ágnes Hofmeister-Tóth Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
  • Erzsébet Malota Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék
  • Ágnes Neulinger Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék

Abstract

Kutatásunk strukturált mélyinterjúk és fókuszcsoportos interjúk keretében keresett választ azon kérdésekre, hogy a sport milyen szerepet játszik az emberek életében, milyen motivációik, attitűdjeik, asszociációik vannak a sporttal, az élsporttal és az Olimpiával kapcsolatban, milyen vélemények fogalmazódnak meg bennük a sportszponzorálást illetően.
Eredményeink bemutatják azt is, hogy mit gondolnak a megkérdezettek a híres sportolókról, sztársportolókról, szerintük mely sportágakat kellene támogatni, és milyen összefüggések vannak egy adott sportoló és az általa reklámozott márka megítélése között.

Downloads

Published

2019-10-14

How to Cite

Hofmeister-Tóth, Ágnes, Malota, E. and Neulinger, Ágnes (2019) “The Attitudes to sports and the Olympic games”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(3), pp. 4–15. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/531 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Olympics and marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>