The Attitudes to sports and the Olympic games
Abstract
Kutatásunk strukturált mélyinterjúk és fókuszcsoportos interjúk keretében keresett választ azon kérdésekre, hogy a sport milyen szerepet játszik az emberek életében, milyen motivációik, attitűdjeik, asszociációik vannak a sporttal, az élsporttal és az Olimpiával kapcsolatban, milyen vélemények fogalmazódnak meg bennük a sportszponzorálást illetően.
Eredményeink bemutatják azt is, hogy mit gondolnak a megkérdezettek a híres sportolókról, sztársportolókról, szerintük mely sportágakat kellene támogatni, és milyen összefüggések vannak egy adott sportoló és az általa reklámozott márka megítélése között.
Downloads
Published
2019-10-14
How to Cite
Hofmeister-Tóth, Ágnes, Malota, E. and Neulinger, Ágnes (2019) “The Attitudes to sports and the Olympic games”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(3), pp. 4–15. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/531 (Accessed: 21 November 2024).
Issue
Section
Olympics and marketing