Marketing Communication: Some Experiences from FOODAPEST

Authors

  • Nándor Komáromi Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék
  • János Papp Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék
  • Kornél Takács HUNGEXPO

Abstract

A magyar élelmiszeriparban, illetve a hozzá kapcsolódó ágazatokban működő vállalatok marketingtevékenysége egyre aktívabbá és tudatosabbá válik. Ennek legszembetűnőbb formája a marketingkommunikáció, és ezen belül is az egyik eszközcsoport, a kiállítások és vásárok. Az élelmiszerpiacon versengő vállalatok számára felismert lehetőség a szakmai előrehaladást és színvonalat reprezentáló szakkiállításokon való részvétel. Másrészről a kiállítás és vásár az egyik leggyorsabban növekvő média a marketingkommunikációban.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Komáromi, N., Papp, J. and Takács, K. (2019) “Marketing Communication: Some Experiences from FOODAPEST”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(6), pp. 9–14. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2276 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Agricultural Marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>