Marketingmérési szemlélet és a hazai tapasztalatok

Szerzők

  • Noémi Hajdú Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

marketing metrics, marketingcontrolling, stratégiai-, operatív- és pénzügyi szemléletet tükröző mutatószámok

Absztrakt

A marketing értékelésével foglalkozó tudományterület relevanciája jelentősen felértékelődött az utóbbi években. Ez különösen a gazdasági megszorítások időszakában igaz, amikor a marketing-szakemberektől elvárják, hogy számokkal támasszák alá a marketingtevékenység hatásosságát és hatékonyságát. A reprezentatív primer kutatás során arra a kérdésre kerestem a választ, hogy milyen szemlélet alakult ki a magyarországi közép- és nagyvállalatoknál a marketingtevékenység értékelésére vonatkozóan, illetve melyek azok a módszerek, amelyeket rendszeresen alkalmaznak az üzleti gyakorlatban.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Hajdú, N. (2019) „Marketingmérési szemlélet és a hazai tapasztalatok”, Marketing & Menedzsment, 47(3), o. 19–31. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/637 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingmérés