CSR-marketingmix a gyakorlatban

A CSR-marketingmix lehetőségeinek bemutatása egy hazai nagyvállalat példáján keresztül

Szerzők

  • Katalin Ásványi BCE GTK Kömyezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék

Kulcsszavak:

vállalatok társadalmi felelősségvállalása, szolgáltatás, CSR-marketingmix

Absztrakt

A CSR-marketingmix azon marketingeszközök összessége, melyeket a vállalat a piacra és a társadalmi felelősségvállalására vonatkozó terveinek a megvalósításához használ fel. A dokumentumelemzésen alapuló esettanulmány módszerének segítségével elemzem és értékelem az OTP Bank CSR-marketingjének elemeit, amelyeket széles körűen alkalmaz hazánknak a CSR területén is kiemelkedő nagybankja, ezzel is példát mutatva a versenytársak és a további érintettek számára.

Downloads

Megjelent

2019-10-04

Hogyan kell idézni

Ásványi, K. (2019) „CSR-marketingmix a gyakorlatban: A CSR-marketingmix lehetőségeinek bemutatása egy hazai nagyvállalat példáján keresztül”, Marketing & Menedzsment, 46(3), o. 32–41. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/393 (Elérés: 24 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat