Vállalatok társadalmi felelőssége a termékinnovációban

Szerzők

  • Balázs Kőszeghy Budapesti Műszaki Egyetem Menedzsment- és Vállalatgazdaságtan Tanszék

Absztrakt

A vállalatok társadalmi felelőssége (CSR), a nemzetközi tendenciákkal összhangban, hazánkban is mindinkább a figyelem középpontjába terül. A CSR túlmutat a vállalatok környezeti felelősségének kérdésén, bár esetenként még mindig mindössze a környezettudatosságra, a környezeti teljesítményre utalva használatos. Ugyanakkor, a fenntartható fejlődés hármas alapelvének szemlélete (gazdasági, környezeti és társadalmi tényező együttes kezelése) mindinkább előtérbe kerül. Míg ennek egyik leginkább tárgyalt területe a marketingkommunikáció, ez nem nélkülözheti a környezeti és társadalmi elvárások beépülését a marketing egyéb területeinek mindennapi gyakorlatába sem.

Downloads

Megjelent

2019-10-21

Hogyan kell idézni

Kőszeghy, B. (2019) „Vállalatok társadalmi felelőssége a termékinnovációban”, Marketing & Menedzsment, 40(4), o. 20–25. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/713 (Elérés: 26 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Társadalmi felelősség és fenntartható fejlődés