Corporate social responsibility in product innovation
Abstract
A vállalatok társadalmi felelőssége (CSR), a nemzetközi tendenciákkal összhangban, hazánkban is mindinkább a figyelem középpontjába terül. A CSR túlmutat a vállalatok környezeti felelősségének kérdésén, bár esetenként még mindig mindössze a környezettudatosságra, a környezeti teljesítményre utalva használatos. Ugyanakkor, a fenntartható fejlődés hármas alapelvének szemlélete (gazdasági, környezeti és társadalmi tényező együttes kezelése) mindinkább előtérbe kerül. Míg ennek egyik leginkább tárgyalt területe a marketingkommunikáció, ez nem nélkülözheti a környezeti és társadalmi elvárások beépülését a marketing egyéb területeinek mindennapi gyakorlatába sem.
Downloads
Published
2019-10-21
How to Cite
Kőszeghy, B. (2019) “Corporate social responsibility in product innovation”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(4), pp. 20–25. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/713 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Social responsibility and sustainable developement