Tanárjelöltek szakkollégiuma a Pécsi Tudományegyetemen

Szerzők

  • Varga Aranka

DOI:

https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.5.

Kulcsszavak:

szakkollégium, kooperatív működés, inkluzív szemlélet

Absztrakt

A következőkben bemutatott szakkollégiumi kezdeményezés úgy épít a szakkollégiumi rendszer céljaira és hagyományaira, hogy egy sajátos szerveződési formát – a kooperáció rendszerét – alkalmazva vonja be széles körben a pedagógus pályára készülő egyetemistákat. A Pécsi Tudományegyetemen fél éve működő szakkollégium felépítésének, elindításának és első időszakának vizsgálata egyidejűleg célozza egy új tudományos-szakmai közösség megismertetését, valamint a kooperáció szemlélete és gyakorlata hasznosulásának bemutatását a felsőoktatás fontos szegmensében.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Downloads

Megjelent

2022-08-03

Hogyan kell idézni

Varga, A. (2022). Tanárjelöltek szakkollégiuma a Pécsi Tudományegyetemen. Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat, 2(1), 61–66. https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.5.