Changes of Apple Consumption

Authors

  • Katalin Takácsné György Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Üzemtan Tanszék
  • Emese Vanczák Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketingkutatási Tanszék
  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketingkutatási Tanszék

Abstract

Az utóbbi években jelentősen megváltoztak a magyarországi gyümölcsfogyasztási szokások, ami a gyümölcstermelés átalakulását is magával hozta. A gyümölcstogyasztás csökkenése leginkább az alma esetében figyelhető meg: a mai termelés alig 45 százaléka az 1986-90 közötti időszak termelésének. A tanulmány a hazai almafogyasztási szokások változását, az alma hazai piacának alakulását mutatja be.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Takácsné György, K., Vanczák, E. and Komáromi, N. (2019) “Changes of Apple Consumption”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(6), pp. 49–59. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1449 (Accessed: 3 July 2024).

Issue

Section

Food marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>