Adalékok a marketing termékklasszifikációjához - műszaki fogyasztási termékek esete

Szerzők

  • Mária Vágási Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola
  • Noémi Munkácsi Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola
  • Nóra Grőger Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola

Kulcsszavak:

minőség, minőségtanúsítás, műszaki fogyasztási termékek, tartós fogyasztási termékek, termékklasszifikáció, vásárlási döntés

Absztrakt

A dolgozat a tartós fogyasztási termékek kategóriáján belül a műszaki termékek csoportjával, mint egy sajátos alrendszerrel foglalkozik, a marketingjellemzők azonosítását, és a fogyasztói vásárlási döntésben az ipari termékek vásárlási döntési folyamatához hasonló elemek kiemelését célozva. Hangsúlyt helyez a termékminőség tényezőire, és gyakorlati esetként háztartási fűtéstechnikai termékek hazai fogyasztói értékelési szempontjaira vonatkozóan szakértői megkérdezés eredményét mutatja be a Bosch csoport márkái kapcsán. A termékminőség értékelésének tényezőjeként vizsgálja továbbá a minőségtanúsítás szerepét.

Downloads

Megjelent

2019-11-04

Hogyan kell idézni

Vágási, M., Munkácsi, N. és Grőger, N. (2019) „Adalékok a marketing termékklasszifikációjához - műszaki fogyasztási termékek esete”, Marketing & Menedzsment, 48(1), o. 59–70. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1003 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingkutatás