A vásárlási döntések típusai
Absztrakt
A marketing irodalmában és gyakorlatában is magától értetődően használjuk a vásárlási döntések egyes típusaira utaló kifejezéseket anélkül, hogy - legalábbis magyar nyelven korrekt módon valaha is leírtuk volna az egyes kategóriák jelentését. Ebben a cikkben azt kíséreljük meg tisztázni, hogy mit tartalmaz a problémamegoldó („igazi”) döntés és annak egyszerűsített változata, mint tudatos vásárlási döntés; továbbá az impulzus- és a szokásokon alapuló vásárlás, mint inkább érzelmi hatás alatt létrejövő döntés.
Downloads
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Törőcsik, M. (2019) „A vásárlási döntések típusai”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 28–33. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2284 (Elérés: 4 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Agrármarketing