Az új termékek sikertényezői és a marketingorientált termékfejlesztés jellemzői

Szerzők

  • Mária Vágási Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék

Absztrakt

E tanulmány arra vállalkozik, hogy a mérvadónak számító nemzetközi szakirodalom alapján felvázolja az új termékek, az azokat létrehozó termékfejlesztési projektek, illetve a fejlesztési folyamat sikertényezőit és a kockázat kezelésének főbb lehetőségeit. Főleg azokat a tényezőket és lehetőségeket, amelyek a marketinggel kapcsolatosak. Nem a hazai helyzetről szól, mivel erre vonatkozóan nem állnak rendelkezésre rendszeres adatok. A nemzetközi szakirodalomban közzétett eredmények azonban - különösen a globalizáció általános hatása miatt - mindenképpen tanulságosnak tekinthetők.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Vágási, M. (2019) „Az új termékek sikertényezői és a marketingorientált termékfejlesztés jellemzői”, Marketing & Menedzsment, 34(4), o. 52–57. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1758 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix