Az új termékek sikertényezői és a marketingorientált termékfejlesztés jellemzői
Absztrakt
E tanulmány arra vállalkozik, hogy a mérvadónak számító nemzetközi szakirodalom alapján felvázolja az új termékek, az azokat létrehozó termékfejlesztési projektek, illetve a fejlesztési folyamat sikertényezőit és a kockázat kezelésének főbb lehetőségeit. Főleg azokat a tényezőket és lehetőségeket, amelyek a marketinggel kapcsolatosak. Nem a hazai helyzetről szól, mivel erre vonatkozóan nem állnak rendelkezésre rendszeres adatok. A nemzetközi szakirodalomban közzétett eredmények azonban - különösen a globalizáció általános hatása miatt - mindenképpen tanulságosnak tekinthetők.
Downloads
Megjelent
2019-12-17
Hogyan kell idézni
Vágási, M. (2019) „Az új termékek sikertényezői és a marketingorientált termékfejlesztés jellemzői”, Marketing & Menedzsment, 34(4), o. 52–57. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1758 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix